close

在夜晚微弱的燈光下
帶著工作完疲累的身軀
車子開往回家的路上
我的房間等迎接我
我的床等著我睡
我的娃娃等我擁抱...
如果累了就早點休息!


In the darkness night
with tired body after work
the car was driving home
my room were welcome me back
my bed were waiting me sleep
my doll were waiting me hug
if get tired then go to sleep!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sandyqueen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()